Nöro Satış ve Pazarlama Eğitimleri

Nöro Satış ve Pazarlama Eğitimleri  Hemen Bilgi Al 

Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Nöro pazarlamaya Görüntüleme (fMRI) cihazlarının araştırma sonuçları, Elektrobeyin Grafiği (EEG), Eyetracking gibi teknolojik gelişmelerin ışığında istatistik araçlar olarak bakmak bizi pazarlamacıdan çok veri madencisi ya da istatistikçi haline getirebilir mi?
 
Bundan 20 yıl önce kıt kaynakları ile sınırsız ihtiyaçlarını karşılamaya ve faydayı maksimize etmeye çalışan müşteri profilinde neler değişti. Görselliğin her geçen gün artması müşteri satın alma davranışlarını nasıl etkiliyor?  
Bu programda nöro bilim ve pazarlama bilimlerinin etkileşiminden doğan nöro pazarlama disiplinini, müşteri önceliklerini, duygu durumunu ve kimliklerini göz önüne alarak inceleyeceğiz.
 
Böylece müşterinin hangi algısal yanılsamaları yaşadığını, alışkanlıklarını nasıl oluşturduğunu, markanıza ya da ürününüze tepki verirken zihnindeki çalışma sistemini tartışacağız. Programın finalinde nöro pazarlama disiplini ışığında marka ya da ürünüze ilişkin bir tasarım/geliştirme uygulaması yaparak eğitimin katma değerli bir çıktı oluşturmasını hedefleyeceğiz. 
 
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
 
Eğitim Başlıkları
  • Açılış & Tanışma – İsminizin Hikayesi
  • Müşteri İle iletişim Kurmanın Temeli:  G/S/S Kuralı
  • Tartışma Konusu: Hikayeler Neden Nöro Pazarlamada Etkili?
  • İnsan Beyni ve Karar Verme Mekanizması
  • Algısal Yanılsamalar ve Kararlarımıza Etkisi
  • Müşterilerde Alışkanlık Döngüsü Nasıl Oluşur? Nasıl Kırılır?
  • Markalar ya da Ürünler Müşterilerde Nasıl Derinleşir/Nasıl Kar Üretim Merkezi Olur
  • Müşterinin Kimliği / Diğer Roller ve Karar Verme Mekanizmaları
  • İnsanların Satın Alma Motivasyonları ve Dürtüleri
  • 8 Gizli Duygusal İkna Tekniği
  • Fayda Matrisi Dönüşümü
  • Tartışma Konusu: İknanın Psikolojisinin Bugünün Pazarlama Stratejilerinde Etkileri
  • Hipnotik Dil Kalıpları ve Kazancın Kanıtlanması

 


 Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al