Müşteri İlişkileri ve Deneyimi Eğitimi

Müşteri İlişkileri ve Deneyimi Eğitimi  Hemen Bilgi Al 

Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Hızla gelişen günümüz dünyasında  müşteri ve satış temsilcileri, müşteriyi anlayarak, analiz ederek, doğru yaklaşım sergilemeyi öğrenir ve rekabet ortamında müşterinin neden önemli olduğunu anlar, hem kendini hem de müşterinin profilini tanıyarak çözüme yönelik tutumlar sergilemeyi bilip uygular.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
 
Eğitim Başlıkları
  • Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi
  • Müşteri Deneyimini Etkileyen Faktörler
  • Müşteri Deneyimine Liderlik Etmek 
  • Müşteri ve Çalışan Davranış Modelleri ve Davranış Modellerine Özel Davranış Geliştirme
  • Kurumsal İmaj, Beden Dili, Uslup

 


 Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al 

Müşteri İlişkileri Yönetimi 3
Müşteri İlişkileri Yönetimi 2
Müşteri İlişkileri Yönetimi 1