Telefonda ile ilgili İçeriklerizmiz.

Gamze Midilli - Eğitmen/Danışman

Gamze Midilli - Eğitmen/Danışman

1980 Artvin doğumlu olan Gamze Midilli, Atatürk Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunudur. Çalışma hayatına 2004 yılında Kimya Mühendisi olarak başladı ve üretim alan..

devamı...
Telefonda Müşteri Yönetimi

Telefonda Müşteri Yönetimi

Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitimle, çağrı merkezi çalışanları telefonda kurdukları etkili iletişim ve çözüm odaklı yaklaşımla müşterileri nasıl yö..

devamı...
Telefonda Temel İletişim Becerileri ve Ses Kullanımı

Telefonda Temel İletişim Becerileri ve Ses Kullanımı

Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile, çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, telefonla etkili ve güzel konuşarak karşı tarafı nasıl etkileyebileklerini &ou..

devamı...
Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-3.Bölüm:Performans Temelleri

Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-3.Bölüm:Performans Temelleri

Satış Profesyoneli Performans Temelleri Bir satış profesyonelinin -ki artık satışçı diyeceğim, başarılı olması bir çok kritere bağlı. Performansının yüksek olması bir çok k..

devamı...
Telefonda Tahsilat Eğitimi (Collection)

Telefonda Tahsilat Eğitimi (Collection)

Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile ekiplerinin, vadesinde ödenmeyen borçların tahsili için müşterilerle güvene ve sonuç almaya dayalı tahsilat gö..

devamı...
Telefonda Fark Yaratan Satış Becerileri

Telefonda Fark Yaratan Satış Becerileri

Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile çağrı merkezi çalışanları, telefonda satış yapmanın püf noktalarını öğrenir, telefonda satış sürecinin adımlarını ve her ..

devamı...