Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Bu eğitim ile, çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, telefonla etkili ve güzel konuşarak karşı tarafı nasıl etkileyebileklerini öğrenir. Verimli telefon görüşmesi için ses tonu, empati ve micro ifadelerin etkilerinin farkına varır. Sesini yormadan da etkili iletişim kurabileceğini öğrenir.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
Eğitim Başlıkları
- Telefonla İletişimin Tarihçesi
- Çağrı Merkezlerinin Telefonla İletişime Etkileri
- Telefonla İletişimde Empatik Olmak Neden Önemlidir?
- Telefonda İletişimde İlk Kaşılama_ Açılış
- Dinleme-Anlama Ve Analiz Etme
- Çözüm Odaklı Olmak
- Ses Tonunun Etkileri Ve Egzersizler
- Mikro İfadelerin Telefonla İletişime Yansımaları
- Pozitif Ve Güçlü Duran Kelimeler
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al