Telefonda Müşteri Yönetimi

Telefonda Müşteri Yönetimi  Hemen Bilgi Al 

Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Bu eğitimle, çağrı merkezi çalışanları telefonda kurdukları etkili iletişim ve çözüm odaklı yaklaşımla müşterileri nasıl yönetebileceklerini öğrenir ve bağlılığı yüksek memnun müşteriler oluşmasında katkı sağlar.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
 
Eğitim Başlıkları
  • Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi Kavramlarına Genel Bakış
  • Müşteri Deneyiminde Müşteri Temsilcilerinin Etkisi
  • Telefonda Müşteri Deneyimine Nasıl Liderlik Edilir?
  • Müşteri Davranış Modellerini Telefon İle Analiz Etme ve Bu Modellere Özel Davranış Geliştirme
  • Telefonla İletişimde Uslup, Dil ve Ses Tonu
  • Çözüm Odaklılık ve Proaktivite

 Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al