Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Bu eğitimle, çağrı merkezi çalışanları telefonda kurdukları etkili iletişim ve çözüm odaklı yaklaşımla müşterileri nasıl yönetebileceklerini öğrenir ve bağlılığı yüksek memnun müşteriler oluşmasında katkı sağlar.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
Eğitim Başlıkları
- Müşteri Memnuniyeti ve Deneyimi Kavramlarına Genel Bakış
- Müşteri Deneyiminde Müşteri Temsilcilerinin Etkisi
- Telefonda Müşteri Deneyimine Nasıl Liderlik Edilir?
- Müşteri Davranış Modellerini Telefon İle Analiz Etme ve Bu Modellere Özel Davranış Geliştirme
- Telefonla İletişimde Uslup, Dil ve Ses Tonu
- Çözüm Odaklılık ve Proaktivite
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al