Tüm İçeriklerimiz

Kendini Tanı & Diğerlerini Anla Kendini Tanı & Diğerlerini Anla - Süre :1 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Katılımcılarımızla birlikte gerçekleştirdiğimiz mini bir profil analizi çalışmasının ar.. detaylar...
İletişimde 4 + 1 Ö İletişimde 4 + 1 Ö - Süre :1 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Başlı başına epey yorucu ve yıpratıcı bir unsur olan iş stresine bir de günlük yaşamda sıkl.. detaylar...
İletişimde 3 ‘D’ İletişimde 3 ‘D’ - Süre :1 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi İletişim dili ve kültürümüze 3 boyutlu bir çerçeveden bakarak temel.. detaylar...
Mizah İş’e Yarıyor Mizah İş’e Yarıyor - Süre :1 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Mizahın etkili bir iletişim dili ve aracı olarak hem iş yaşamındaki hem de günlük hayattaki.. detaylar...
Nihan Nihan - detaylar...
Yaratıcı Drama Atölye ve Etkinlikleri Yaratıcı Drama Atölye ve Etkinlikleri - Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :20 Kişi Yöntem :Yüz Yüze Drama; kişiler arasında doğrudan iletişimi sağlayan; kendini ve karşısındakini tanıma, birbirini .. detaylar...
Ezbeleri Bozmak Ezbeleri Bozmak - Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Çalışma hayatında zaman zaman mücadele etmeyi bırakıp rutinde hareket etme hali ortaya .. detaylar...
Her Zaman Kazanan Takım Her Zaman Kazanan Takım - Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem : Sınıf İçi Her Zaman Kazanan Takım” Modeli* 4 aşamalı bir takım yapılanması sürecini ifade etmekte.. detaylar...
Kazanan Takımın Aranan Oyuncusu Kazanan Takımın Aranan Oyuncusu - Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Rekabet dünyası sert, mücadele de öyle. Hedef mücadelenin kazanan tarafında olmak. Hedefimiz ve.. detaylar...
Her Şey Seninle Başlar Her Şey Seninle Başlar - Süre :1,5 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi / Çevrim İçi Her Şey Seninle Başlar Eğitiminde sorumluluk almayı, başarı disiplin.. detaylar...
Seminer ve Keynote Seminer ve Keynote - detaylar...
Pınar Arısoy - Eğitmen/Danışman Pınar Arısoy - Eğitmen/Danışman - Zamanın kısıtlı olduğunu düşünen ve bir yaşam süresine birden fazla hayatı sığdırmaya çalışan bir pazarlama stratejisti, uçtan uca kişisel marka danışmanı, eğitmen ve po.. detaylar...
Gamze Midilli - Eğitmen/Danışman Gamze Midilli - Eğitmen/Danışman - 1980 Artvin doğumlu olan Gamze Midilli, Atatürk Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunudur. Çalışma hayatına 2004 yılında Kimya Mühendisi olarak başladı ve üretim alan.. detaylar...
Ayşemin Erdem – Eğitmen/Danışman Ayşemin Erdem – Eğitmen/Danışman - 1978 Tarsus doğumlu olan Ayşemin Erdem, İş hayatına üniversitede aldığı İşletme eğitimin ardından Pedagojik Formasyon alarak 1997 yılında Yapı ve Kredi Bankası Gebze Bankacılık Üssünd.. detaylar...
Hakan Çalışkantürk - Eğitmen/Danışman Hakan Çalışkantürk - Eğitmen/Danışman - Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur.1997 yılında Pamukbank Gazipaşa/Adana Şubesinde Pazarlama Yetkilisi olarak iş hayatına atılmıştır. Kariyerine Denizbank, Koç Holding.. detaylar...
Nihan Çakır - Eğitmen/Danışman Nihan Çakır - Eğitmen/Danışman - Boğaziçi Üniversitesi’nden 1997 yılında mezun olurken, eşzamanlı olarak Mimar Sinan Üniversitesi Eğitim Bilimleri fakültesinde pedagojik formasyon eğitimini tamamladı. Me.. detaylar...
Sigortacılıkta Müşteri Yönetimi Sigortacılıkta Müşteri Yönetimi - Sigortacılıkta Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçlarına yö.. detaylar...
Mağazacılıkta Müşteri Yönetimi Mağazacılıkta Müşteri Yönetimi - Mağazacılıkta Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçlarına yön.. detaylar...
Bankacılıkta Müşteri Yönetimi Bankacılıkta Müşteri Yönetimi - Bankacılıkta Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçlarına yöne.. detaylar...
Çağrı Merkezinde Müşteri Yönetimi Çağrı Merkezinde Müşteri Yönetimi - Çağrı Merkezinde Müşteri Yönetimi Müşteri Deneyimi Çözümlerimiz ve Eğitimlerimiz için firmaların sektörlerine göre değişen ihtiyaçların.. detaylar...
Sahne ve Sunum Becerileri Eğitimi Sahne ve Sunum Becerileri Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Şirket bünyesinde sunum yapan profesyoneller, katılımcı ve içerik odaklı sunumlar tasarlamayı, tasarım aşamalarında dikkat edilmesi gerekenleri, doğru s.. detaylar...
Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri Eğitimleri Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri Eğitimleri - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :İşe alım sürecinde görev alan çalışanların, adayın geçmiş iş tecrübeleri ya da farklı problemler karşısında göstermiş olduğu davra.. detaylar...
Temel Mülakat Teknikleri Eğitimi Temel Mülakat Teknikleri Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :İşe alım sürecinde görev alan çalışanların, adayın geçmiş iş tecrübeleri ya da farklı problemler karşısında göstermiş olduğu davra.. detaylar...
Perakende Mağazacılıkta Müşteri Profilleri ve Uyumlanma Perakende Mağazacılıkta Müşteri Profilleri ve Uyumlanma - Perakende Mağazacılıkta Müşteri Profilleri ve Uyumlanma detaylar...
Perakende Mağazacılıkta Temsil, İmaj ve Beden Dili Perakende Mağazacılıkta Temsil, İmaj ve Beden Dili - Perakende Mağazacılıkta Temsil, İmaj ve Beden Dili detaylar...
Müşteri Odaklı İletişim ve Satış Müşteri Odaklı İletişim ve Satış - Müşteri Odaklı İletişim ve Satış detaylar...
Telefonda Müşteri Yönetimi Telefonda Müşteri Yönetimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitimle, çağrı merkezi çalışanları telefonda kurdukları etkili iletişim ve çözüm odaklı yaklaşımla müşterileri nasıl yö.. detaylar...
Telefonda Temel İletişim Becerileri ve Ses Kullanımı Telefonda Temel İletişim Becerileri ve Ses Kullanımı - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile, çağrı merkezinde çalışan müşteri temsilcileri, telefonla etkili ve güzel konuşarak karşı tarafı nasıl etkileyebileklerini &ou.. detaylar...
Finansal Özgürlüğe Giden Adımlar Finansal Özgürlüğe Giden Adımlar - Finansal Özgürlüğe Giden Adımlar detaylar...
Finansal Okur Yazarlık Eğitimi Finansal Okur Yazarlık Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Homo economicus olmak isteyen herkese açık olan bu eğitimde temel finans konusunda ya tamamen bilgisiz ya da temel düzeyde bilgi sahibi olan, para y&oum.. detaylar...
Finansçı Olmayanlar İçin Finans Eğitimi Finansçı Olmayanlar İçin Finans Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Finans dünyası, kavramları, araçları ile yakın olmayan, yeni iş kurmuş, kuracak girişimciler ile finans alanı dışında çalışan, bu alanla ilgisi o.. detaylar...
Problem Çözme Becerileri Eğitimi Problem Çözme Becerileri Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile, günlük ya da iş yaşamında sıklıkla karşılaşılabilen problemlerin analiz edilmesi ve uygun çözüm yöntemleri ile proble.. detaylar...
Stres Yönetimi Eğitimi Stres Yönetimi Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitimin amacı ve kazanımları, günlük ya da iş hayatında sıklıkla maruz kalınan stresi tanıyıp, anlayarak, stresin iş ve sosyal yaşantıdaki etkilerini .. detaylar...
Planlama ve Zaman Yönetimi Eğitimi Planlama ve Zaman Yönetimi Eğitimi - Programın amacı, Zamana esnek bir kavram olarak bakmayı, zaman çalıcılar ve verimsizlik yerine, zaman artırıcılar ve sonuç odaklı hedefler koyarak ilerlemeyi öğrenmek, geniş persp.. detaylar...
Temel İletişim Becerileri Eğitimi Temel İletişim Becerileri Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Temel iletişim Becerileri eğitimini alan profesyoneller; iletişim sürecinde «kendi» etkisini kavrar, iletişimin iki yönlü bir süre&c.. detaylar...
İK Şapkasıyla Düşünen Lider İK Şapkasıyla Düşünen Lider - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Yönetici ve liderlerin ekiplerini yönetirken İK Yaklaşımlarını bilmeleri (Yasal süreçler, İşe alım, mülakat teknikleri, eğitim vb.)ve bu .. detaylar...
Koçluk ve Mentorluk Yaklaşımıyla Liderlik Koçluk ve Mentorluk Yaklaşımıyla Liderlik - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Yönetici ve liderler, ekiplerini yönetirken hem kendileri hem de ekip üyeleri için Koçluk ve Mentorluğun ne zaman kullanacağını öğ.. detaylar...
Yeni Yönetici Gelişim Programı Yeni Yönetici Gelişim Programı - Yeni Yönetici Gelişim Programı ile; Liderlerin, kendilerine dair bireysel farkındalık elde etmeleri, ekiplerini tanıyıp analiz ederek ekiplerine etkili liderlik yapabilme becerileri kazanmaları.. detaylar...
Temel Yöneticilik Eğitimi Temel Yöneticilik Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :. Eğitim Katılımcı Sayısı :12 Kişi Eğitim Süresi :2 Gün Eğitim Başlıkları Liderlik ve Yöneticilik VUCA Dünyasında Liderlik Etmek Durumsal Liderl.. detaylar...
İnsan Kaynakları Eğitimleri İnsan Kaynakları Eğitimleri - Şirketlerin çalışan bağlılığına etki eden en önemli departmanlarından biri İnsan Kaynakları departmanıdır. Günümüzde artık insan ve kültür yönetimi olarak e.. detaylar...
Perakende Mağazacılık Eğitimleri ve Gelişim Programları Perakende Mağazacılık Eğitimleri ve Gelişim Programları - Günümüzde müşterilerin alışveriş deneyimini etkileyen pek çok değişken olsa da mağazalardan ürün ya da hizmet satın almak popülerliğini hala korumaktadır. &.. detaylar...
Çağrı Merkezi Eğitimleri ve Gelişim Programları Çağrı Merkezi Eğitimleri ve Gelişim Programları - Çağrı merkezleri, hem Türkiye’de hem de dünyada en önemli etkileşim hizmetlerinin başında yer alıyor. Çağrı merkezleri sadece çağrı karşılayan ya da arama y.. detaylar...
Finansal Bakış Açısı Eğitimleri Finansal Bakış Açısı Eğitimleri - Finansal Bakış Açısı Eğitimleri detaylar...
Yetkinlik Eğitimleri Yetkinlik Eğitimleri - Yetkinlik, bir işin, beklenen seviyede yapılabilmesi için gereken beceriyi ifade etmektedir. Yapılan işler ve görev tanımlarına göre farklılık gösterse de her yetişkin ya da şi.. detaylar...
Liderlik Eğitimleri Liderlik Eğitimleri - Liderlik ve yöneticilik, sürdürülebilir iş ve personel yönetimi için şirketlerin en büyük beklenti içinde olduğu pozisyonların başında yer alıyor. Bu.. detaylar...
Serkan Yılmaz - Eğitmen/Danışman Serkan Yılmaz - Eğitmen/Danışman - Serkan Yılmaz, bugüne dek Fortune 500 firmalarına eğitim danışmanlığı yapmış; 2 yıl Berlin, Almanya ve Bakü, Azerbaycan’da yaşamış; 20.000 den fazla çalışana eğitim vermiş; bu.. detaylar...
Meyve Çiçekleri Meyve Çiçekleri - Bu yıl da cemreler düştü. Bahar geliyor. Afet, yıkım, kayıp dinlemiyor doğa, kendi döngüsünde, ritminde yaşamaya devam ediyor. Yaklaşık 3 yıldır bir dağ köyünde ya.. detaylar...
Karar Alma Karar Alma - Eğitici olmanın güzel yanlarından biri de eğitimlerde kazanılan tanışıklıkların, arkadaşlığa, dostluğa dönüşmesi, iletişimin istekli katılımcılarla devam etmesidir. Geçen hafta.. detaylar...
Zihin Sınırları Zihin Sınırları - Halen bilinmezleri çok olan organımız, beynimizin kimi çözülen sırları var. En önemlilerinden biri günlük yaşamımızı kolaylaştırmak ve hayatta kalmamızı sağlam.. detaylar...
8 Saniye 8 Saniye - Tüm ömrünüz 8 saniye olsaydı ne yapardınız? Sadece 8 saniye… Bu soruyu sormama vesile olan bir film. Yönetmenliğini Ömer Faruk Sorak’ın yaptığı, başrolleri.. detaylar...
The Last Dance Güncellemesi ile  Her Şeyin ve Satışını %80 Kuralı The Last Dance Güncellemesi ile Her Şeyin ve Satışını %80 Kuralı - (Okuma süresi 8 dk) Satış yapmak herkes için farklı şeyler ifade eder. Kimine göre “ikna edebilme becerisidir” satış. Kimine göre ise iletişim kurmanın bir üst.. detaylar...
3 Boyutlu Satışın Hikayesi: Satışın Temelinde Hala  İnsan mı Var? 3 Boyutlu Satışın Hikayesi: Satışın Temelinde Hala İnsan mı Var? - Cuma hikayeleri no:1 Size kısa bir hikaye anlatalım…İstanbul deyince aklınıza gelen ilk şey nedir? Boğaz mı? Köprüler mi? Müthiş tarihi semboller mi? Köklü futbol tak.. detaylar...
Gizlilik Gizlilik - Site kullanıcılarımızın kişisel bilgilerinin gizliliğine önem vermekteyiz. İletişim formlarından gönderdiğiniz bilgileriniz tamamen saklı kalacaktır. Bu bilgiler sadece müşteri profil.. detaylar...
Kullanım Şartları Kullanım Şartları - Web Sitesi'nin kullanımı ya da Web Sitesi'ne giriş ile bu değişiklikler de kabul edilmiş sayılır. Bu koşullar link verilen diğer web sayfaları için de geçerlidir. Web Sitesi.. detaylar...
Dijital Eğitim Uygulamaları Dijital Eğitim Uygulamaları - Dijital Eğitim Uygulamaları detaylar...
Koçluk Koçluk - Koçluk detaylar...
Takım Çalışması Takım Çalışması - Takım Çalışması detaylar...
Danışmanlık Danışmanlık - Danışmanlık detaylar...
İlham Veren Hikayeler İlham Veren Hikayeler - İlham Veren Hikayeler detaylar...
Eğitim Tasarımı Eğitim Tasarımı - Eğitim Tasarımı detaylar...
Davranışsal Satış Davranışsal Satış - Davranışsal Satış detaylar...
Davranışsal Finans Davranışsal Finans - Davranışsal Finans detaylar...
Satışçı Psikolojisi Satışçı Psikolojisi - Satışçı Psikolojisi detaylar...
NLP NLP - NLP detaylar...
İlham veren Kitaplar İlham veren Kitaplar - İş ve Hayat Hakkında İlham veren Kitaplar detaylar...
Blockchain ve Kriptoparalar Blockchain ve Kriptoparalar - Blockchain ve Kriptoparalar detaylar...
Bankacılıkta Digital Uygulamalar Bankacılıkta Digital Uygulamalar - Bankacılıkta Digital Uygulamalar detaylar...
Dijital Trendler Dijital Trendler - Dijital Trendler detaylar...
Eğitici Eğitimi Eğitici Eğitimi - Eğitici Eğitimi detaylar...
Nöro Pazarlama Nöro Pazarlama - Nöro Pazarlama detaylar...
Satış ve Müşteri Yönetimi Satış ve Müşteri Yönetimi - Satış ve Müşteri Yönetimi detaylar...
Kategoriler Kategoriler - detaylar...
Erdinç Kutal Erdinç Kutal - 1972 yılında doğan Erdinç Kutal, Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesinden mezun olduktan sonra, Yüksek Lisansını, İnsan Kaynakları Yönetimi alanında Bahçeşehir &U.. detaylar...
Halil Bedir Halil Bedir - 1979 Ankara doğumlu olan Halil Bedir, Afyon Kocatepe Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur. İş yaşamına İzmir’de, çeşitli sektörlerde satış pozisyonlarında &cce.. detaylar...
Doğan Tüzün-  OHBE KKTC Ülke Koordinatörü - Danışman - Koç Doğan Tüzün- OHBE KKTC Ülke Koordinatörü - Danışman - Koç - 1981 Aksaray doğumludur. Balıkesir Turizm Fakültesinden mezun olduktan sonra 2006 yılında mesleğimi icra etmek üzere Kıbrıs’a gittiği dönemde Oyakbank Kıbrıs'a girerek banka.. detaylar...
Fatih Mercan - Eğitmen/Danışman Fatih Mercan - Eğitmen/Danışman - Dokuz Eylül üniversitesi Mühendislik Fakültesinden mezun olan Fatih Mercan 1994 yılından itibaren aktif olarak satışın içinde yer aldı. Kariyerine yine satış sektör&u.. detaylar...
Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-3.Bölüm:Performans Temelleri Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-3.Bölüm:Performans Temelleri - Satış Profesyoneli Performans Temelleri Bir satış profesyonelinin -ki artık satışçı diyeceğim, başarılı olması bir çok kritere bağlı. Performansının yüksek olması bir çok k.. detaylar...
Satışta Zinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-4. Bölüm: Öğrenmeyi Öğrenmek Satışta Zinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-4. Bölüm: Öğrenmeyi Öğrenmek - Ben İK’cı değilim. Ancak yine de bazen satış ekibi kurarlarken, bazı iş ortaklarımla iş birliği yapıyorum. Ya da tavsiye ve fikirlerime başvuruyorlar. Bana farklı sektörler için sa.. detaylar...
Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı -1. Bölüm - Başlıyoruz Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı -1. Bölüm - Başlıyoruz - Herkese merhaba benim ismim Halil Bedir. Hikayem kısaca şöyle 12 yaşındayken babamın bisiklette satılan bir beyaz eşya şirketi vardı. Daha doğrusu amcamın şirketiydi babamda orada çalışı.. detaylar...
Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-2. Bölüm: Performans ve Gelişim İçin 3 Soru Satışta Zihinsel Fiziksel Psikolojik Performans Artışı-2. Bölüm: Performans ve Gelişim İçin 3 Soru - Performans ve Gelişim için 3 Soru Bu eğitim üzerine araştırmalarım 2009 yılında başladı diyebilirim. O günden beri birazdan duyduğunuzda hepinize tanıdık gelecek 3 sorunun peşine d&.. detaylar...
Satışta Zihinsel Fiziksel ve Psikolojik Performans Artışı Satışta Zihinsel Fiziksel ve Psikolojik Performans Artışı - Merhaba, Başta Satış ekipleri olmak üzere tüm iş profesyonellerini zorlayan süreçler yaşıyoruz. Bu süreçlere ve benzer belirsizlik deneyimlerine daha dayanıklı olma.. detaylar...
Selcan Pekşen Özoğlu - Yönetici Ortak Selcan Pekşen Özoğlu - Yönetici Ortak - 1981 Sivas doğumlu olan Selcan Pekşen Özoğlu, İstanbul Aydın Üniversitesi Psikoloji Yüksek Lisans mezunudur. İş yaşamına çeşitli sektörlerde muhasebe ve satış pozisyonları.. detaylar...
Nihal Gözde Subaşı - Eğitmen/Danışman Nihal Gözde Subaşı - Eğitmen/Danışman - Lisans eğitimini İktisat bölümünde, Yüksek Lisans eğitimini Psikoloji bölümünde tamamladı. Çeşitli eğitimler ve sertifika programlarıyla psikoloji alanında .. detaylar...
Cem İşgüden - Etkinlik, Lojistik ve Organizasyon Yöneticisi Cem İşgüden - Etkinlik, Lojistik ve Organizasyon Yöneticisi - 1980 İstanbul doğumlu olan Cem İşgüden, Bahçeşehir Üniversitesi, Radyo-TV-Sinema mezunudur. İş yaşamına , prodüksiyon ekiplerinde reji asistanı olarak başlayan İşgüden, da.. detaylar...
Erdinç Kutal - Yönetici Ortak Erdinç Kutal - Yönetici Ortak - 1972 yılında doğan Erdinç Kutal, Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesinden mezun olduktan sonra, Yüksek Lisansını, İnsan Kaynakları Yönetimi alanında Bahçeşehir &U.. detaylar...
Cengiz Ferhat Altay – Mizah Atölyesi – Moderatör- Danışman Cengiz Ferhat Altay – Mizah Atölyesi – Moderatör- Danışman - 1985 yılında Erzurum'da dünyaya gelen Cengiz Ferhat Altay Boğaziçi Üniversitesi Türk Dili & Edebiyatı lisans ve Marmara Üniversitesi Sinema - TV yüksek lisans.. detaylar...
Umut Aras - Bilişim Danışmanı Umut Aras - Bilişim Danışmanı - 1979 Ankara doğumludur. 2006 yılında Innovasyon IT ve Web yazılım firmasını kurarak, 80'den fazla firmaya hizmet vermekte, bilişim teknolojilerinin tüm alanlarınıda gelişimini sürd&uum.. detaylar...
Etkinlik ve Organizasyon Etkinlik ve Organizasyon - detaylar...
Emre Kınay Sahadan ve Sahneden Notlar Emre Kınay Sahadan ve Sahneden Notlar - Emre Kınay Konuları Satışçının Yaşamı Harekete Geç Asla Vazgeçme Motivasyon Satış Takım Çalışması Tiyatro/Drama Sahadan Hikayeler Sahneden Notlar Emre Kınay bir satış&c.. detaylar...
Esra Akkaya Yeni Şeyler Söyleme Zamanı Esra Akkaya Yeni Şeyler Söyleme Zamanı - Eric Morris Oyuncu Koçluğu Uygulamaları ile “İletişimde Farkındalık” 1.Farkında Olduğumda: Farkında olduğumda... Fark edilirim, gördüğüm kadar görünü.. detaylar...
Geveze Herşey Çok Güzel Olacak Geveze Herşey Çok Güzel Olacak - Geveze, 1970 yılında İstanbul'da doğdu. 1987 yılında İstanbul Üniversitesi’ni bitirdi. 1991 yılına kadar turizm sektöründe rehber olarak çalıştı. 1991 yılında başladı.. detaylar...
Bu İş’te Bir Mizah Var Bu İş’te Bir Mizah Var - Süre :1 Saat / Atölye-Etkinlik Katılımcı Sayısı :17 Kişi Yöntem :Sınıf İçi Katılımcılarımızla birlikte çeşitli özel bazı doğaçlama egzersizler uygulayarak ve.. detaylar...
Senden Daha Özel Ritm ve Coşku Atölyesi Senden Daha Özel Ritm ve Coşku Atölyesi - Bu dünyada nefes alan herkesin hedefleri var… Bu hedeflerin bazıları hiç gerçekleşmeyecek hayaller olarak unutuluyor, bazıları gerçekleştirebileceğimiz yeteneğe sahi.. detaylar...
Emre Kınay Satışçılar İçin Şampiyonlar Ligi Emre Kınay Satışçılar İçin Şampiyonlar Ligi - Emre Kınay Konuları Satışçının Yaşamı Harekete Geç Asla Vazgeçme Motivasyon Satış Takım Çalışması Tiyatro/Drama Satışçılar için Şampiyonlar Ligi Emre Kına.. detaylar...
Çiçek Dilligil Sahne ve Sunum Becerileri Çiçek Dilligil Sahne ve Sunum Becerileri - “Eğer bir şey satıyor ya da çok büyük bir ekibe liderlik ediyorsanız, iyi bir konuşmacı, iyi bir anlatıcı olmanız iş yaşamında çok önemlidir” Bence yukarıdak.. detaylar...
Emre Kınay Hayat Fena Halde Sana Benzer Emre Kınay Hayat Fena Halde Sana Benzer - Emre Kınay Konuları Satışçının Yaşamı Harekete Geç Asla Vazgeçme Motivasyon Satış Takım Çalışması Tiyatro/Drama Hayat Fena Halde Sana Benzer Hayatı bir şekilde bir &cce.. detaylar...
Eğitim için interaktif araç nasıl geliştirilir? Eğitim için interaktif araç nasıl geliştirilir? - Eğitim için interaktif araç nasıl geliştirilir? detaylar...
Eğitim kitapçığı nasıl oluşturulur? Eğitim kitapçığı nasıl oluşturulur? - Eğitim kitapçığı nasıl oluşturulur? detaylar...
Eğitmen yönergesi nasıl oluşturulur? Eğitmen yönergesi nasıl oluşturulur? - Eğitmen yönergesi nasıl oluşturulur? detaylar...
Eğitim sunumu nasıl oluşturulur? Eğitim sunumu nasıl oluşturulur? - Eğitim sunumu nasıl oluşturulur? detaylar...
Eğitim akışı nasıl oluşturulur? Eğitim akışı nasıl oluşturulur? - Eğitim akışı nasıl oluşturulur? detaylar...
Oyunlaştırma nedir? Eğitim ya da sunum sırasında oyunlaştırma süreçleri nasıl kullanılır? Oyunlaştırma nedir? Eğitim ya da sunum sırasında oyunlaştırma süreçleri nasıl kullanılır? - Oyunlaştırma nedir? Eğitim ya da sunum sırasında oyunlaştırma süreçleri nasıl kullanılır? detaylar...
Neden İyi bir Satış Profesyoneli Olmalıyım? Neden İyi bir Satış Profesyoneli Olmalıyım? - Neden İyi bir Satış Profesyoneli Olmalıyım? detaylar...
Satışın ve satışçının evrimi ve bugünü nasıl yorumlanabilir? Satışın ve satışçının evrimi ve bugünü nasıl yorumlanabilir? - Satışın ve satışçının evrimi ve bugünü nasıl yorumlanabilir? detaylar...
Hikayeleştirme nedir? Sunum sırasında Hikayeleştirme nasıl kullanılır? Hikayeleştirme nedir? Sunum sırasında Hikayeleştirme nasıl kullanılır? - Hikayeleştirme nedir? Sunum sırasında Hikayeleştirme nasıl kullanılır? detaylar...
Satışçıda denge kavramı neden önemlidir? Satışçıda denge kavramı neden önemlidir? - Satışçıda denge kavramı neden önemlidir? detaylar...
Eğitim için görseller ve diğer araçlar hazırlanırken nelere dikkat edilir? Eğitim için görseller ve diğer araçlar hazırlanırken nelere dikkat edilir? - Eğitim için görseller ve diğer araçlar hazırlanırken nelere dikkat edilir? detaylar...
Etkili bir eğitim kapanışı nasıl yapılır? Etkili bir eğitim kapanışı nasıl yapılır? - Etkili bir eğitim kapanışı nasıl yapılır? detaylar...
İnsanları ikna etmenin pratik yolları nelerdir? İnsanları ikna etmenin pratik yolları nelerdir? - İnsanları ikna etmenin pratik yolları nelerdir? detaylar...
Eğitimi nasıl açmalıyım? Eğitimi nasıl açmalıyım? - Eğitimi nasıl açmalıyım? detaylar...
İletişimde hangi yönüm daha kuvvetli? İletişimde hangi yönüm daha kuvvetli? - İletişimde hangi yönüm daha kuvvetli? detaylar...
İnsanlara ürünümü ve hizmetimi anlatırken onları etkilemenin yolu nedir? İnsanlara ürünümü ve hizmetimi anlatırken onları etkilemenin yolu nedir? - İnsanlara ürünümü ve hizmetimi anlatırken onları etkilemenin yolu nedir? detaylar...
Sınıf planı, oturma düzen, sınıf içerisindeki araçların dağılımı eğitimi nasıl etkiler? Sınıf planı, oturma düzen, sınıf içerisindeki araçların dağılımı eğitimi nasıl etkiler? - Sınıf planı, oturma düzen, sınıf içerisindeki araçların dağılımı eğitimi nasıl etkiler? detaylar...
Telefonda Tahsilat Eğitimi (Collection) Telefonda Tahsilat Eğitimi (Collection) - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile ekiplerinin, vadesinde ödenmeyen borçların tahsili için müşterilerle güvene ve sonuç almaya dayalı tahsilat gö.. detaylar...
Nöro Satış ve Pazarlama Eğitimleri Nöro Satış ve Pazarlama Eğitimleri - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Nöro pazarlamaya Görüntüleme (fMRI) cihazlarının araştırma sonuçları, Elektrobeyin Grafiği (EEG), Eyetracking gibi teknolojik gelişmeleri.. detaylar...
Eğitmenlik, Sahne ve Sunum Becerileri Eğitmenlik, Sahne ve Sunum Becerileri - Şirketlerin, en büyük sermayelerinden bir olan çalışanlarını sürekli olarak geliştirmeleri ve güncellemeleri fark yaratmak için son derece önemlidir. Gün&.. detaylar...
Müzakerelerde benim istediğim şartların kabul edilmesini ve anlaşmanın sağlanmasını nasıl sağlayabilirim? Müzakerelerde benim istediğim şartların kabul edilmesini ve anlaşmanın sağlanmasını nasıl sağlayabilirim? - Müzakerelerde benim istediğim şartların kabul edilmesini ve anlaşmanın sağlanmasını nasıl sağlayabilirim? detaylar...
Eğitmen adayı olarak eğitim ya da sunumlar için zaaflarım nelerdir? Eğitmen adayı olarak eğitim ya da sunumlar için zaaflarım nelerdir? - Eğitmen adayı olarak eğitim ya da sunumlar için zaaflarım nelerdir? detaylar...
Zamanımı nasıl daha etkili ve verimli kullanabilirim? Zamanımı nasıl daha etkili ve verimli kullanabilirim? - Zamanımı nasıl daha etkili ve verimli kullanabilirim? detaylar...
Eğitmen adayı olarak eğitim ya da sunumlar için güçlü yönlerim nelerdir? Eğitmen adayı olarak eğitim ya da sunumlar için güçlü yönlerim nelerdir? - Eğitmen adayı olarak eğitim ya da sunumlar için güçlü yönlerim nelerdir? detaylar...
Sürekli zaman baskısı ile nasıl başa çıkabilirim? Sürekli zaman baskısı ile nasıl başa çıkabilirim? - Sürekli zaman baskısı ile nasıl başa çıkabilirim? detaylar...
Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? - Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? detaylar...
En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? - En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? detaylar...
Farklı katılımcıların eğitimden beklentileri nelerdir? Farklı katılımcıların eğitimden beklentileri nelerdir? - Farklı katılımcıların eğitimden beklentileri nelerdir? detaylar...
Sürekli hedef baskısı ile nasıl başa çıkabilirim? Sürekli hedef baskısı ile nasıl başa çıkabilirim? - Sürekli hedef baskısı ile nasıl başa çıkabilirim? detaylar...
Eğitime gelecek katılımcı tipleri kimlerdir? Eğitime gelecek katılımcı tipleri kimlerdir? - Eğitime gelecek katılımcı tipleri kimlerdir? detaylar...
Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? - Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? detaylar...
Müzakerelerde benim istediğim şartların kabul edilmesini ve anlaşmanın sağlanmasını nasıl sağlayabilirim? Müzakerelerde benim istediğim şartların kabul edilmesini ve anlaşmanın sağlanmasını nasıl sağlayabilirim? - Müzakerelerde benim istediğim şartların kabul edilmesini ve anlaşmanın sağlanmasını nasıl sağlayabilirim? detaylar...
Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? - Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? detaylar...
Eğitim malzemeleri nasıl hazırlanır? Eğitim malzemeleri nasıl hazırlanır? - Eğitim malzemeleri nasıl hazırlanır? detaylar...
Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? - Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? detaylar...
Flip Chart, Yazı Tahtası, Bilgisayar ve Yansıtma Cihazı vb araçların sunum sırasındaki doğru kullanımı nasıldır? Flip Chart, Yazı Tahtası, Bilgisayar ve Yansıtma Cihazı vb araçların sunum sırasındaki doğru kullanımı nasıldır? - Flip Chart, Yazı Tahtası, Bilgisayar ve Yansıtma Cihazı vb araçların sunum sırasındaki doğru kullanımı nasıldır? detaylar...
En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? - En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? detaylar...
İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? - İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? detaylar...
Eğitim ya da sunum sırasında hangi araçları kullanmaya ihtiyacım var? Eğitim ya da sunum sırasında hangi araçları kullanmaya ihtiyacım var? - Eğitim ya da sunum sırasında hangi araçları kullanmaya ihtiyacım var? detaylar...
Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? - Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? detaylar...
İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? - İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? detaylar...
Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? - Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? detaylar...
Eğitimleri renklendirmek ve dikkati içerikte toplamak için bilmem gereken ip uçları nelerdir? Eğitimleri renklendirmek ve dikkati içerikte toplamak için bilmem gereken ip uçları nelerdir? - Eğitimleri renklendirmek ve dikkati içerikte toplamak için bilmem gereken ip uçları nelerdir? detaylar...
Müşteri adayımın hangi sözcükleri ya da davranışlar ile motive olduğunu nasıl anlayabilirim? Müşteri adayımın hangi sözcükleri ya da davranışlar ile motive olduğunu nasıl anlayabilirim? - Müşteri adayımın hangi sözcükleri ya da davranışlar ile motive olduğunu nasıl anlayabilirim? detaylar...
Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? - Nasıl müşterilerime kendilerini eşsiz hissettirebilirim? detaylar...
İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? - İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? detaylar...
Katılımcıları eğitime daha çok nasıl dahil edebilirim? Katılımcıları eğitime daha çok nasıl dahil edebilirim? - Katılımcıları eğitime daha çok nasıl dahil edebilirim? detaylar...
İnsanların benden satın alması için ne yapabilirim? İnsanların benden satın alması için ne yapabilirim? - İnsanların benden satın alması için ne yapabilirim? detaylar...
İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? - İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? detaylar...
En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? - En çok kazanan satışçıların düşünce sistemi ve çalışma sistemi nedir? detaylar...
Eğitimlerimin ve sunumlarımın daha eğlenceli olmasını nasıl sağlarım? Eğitimlerimin ve sunumlarımın daha eğlenceli olmasını nasıl sağlarım? - Eğitimlerimin ve sunumlarımın daha eğlenceli olmasını nasıl sağlarım? detaylar...
Satış görüşmesi için doğru hazırlığı nasıl yapabilirim? Satış görüşmesi için doğru hazırlığı nasıl yapabilirim? - Satış görüşmesi için doğru hazırlığı nasıl yapabilirim? detaylar...
Müşterilerim ile güven ve samimiyet temeline oturmuş bir satış sürecini nasıl inşa edebilirim? Müşterilerim ile güven ve samimiyet temeline oturmuş bir satış sürecini nasıl inşa edebilirim? - Müşterilerim ile güven ve samimiyet temeline oturmuş bir satış sürecini nasıl inşa edebilirim? detaylar...
Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? - Beden dilimi satışta daha etkili nasıl kullanabilirim? detaylar...
Müşteri adayımın hangi sözcükleri ya da davranışlar ile motive olduğunu nasıl anlayabilirim? Müşteri adayımın hangi sözcükleri ya da davranışlar ile motive olduğunu nasıl anlayabilirim? - Müşteri adayımın hangi sözcükleri ya da davranışlar ile motive olduğunu nasıl anlayabilirim? detaylar...
Eğitim içeriği nasıl aktarılmalı? Eğitim içeriği nasıl aktarılmalı? - Eğitim içeriği nasıl aktarılmalı? detaylar...
İnsanların benden satın alması için ne yapabilirim? İnsanların benden satın alması için ne yapabilirim? - İnsanların benden satın alması için ne yapabilirim? detaylar...
Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? - Kişisel motivasyonumu nasıl yükseltebilirim? detaylar...
Müşteri adayı ile nasıl ilişki başlatabilirim? Müşteri adayı ile nasıl ilişki başlatabilirim? - Müşteri adayı ile nasıl ilişki başlatabilirim? detaylar...
Eğitim başlıkları nasıl tespit edilmeli ve nasıl sıralanmalı? Eğitim başlıkları nasıl tespit edilmeli ve nasıl sıralanmalı? - Eğitim başlıkları nasıl tespit edilmeli ve nasıl sıralanmalı? detaylar...
İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? - İnsan beyni ve psikolojisi ile ilgili bilgileri satış yetkinliğimi arttırmak için nasıl kullanabilirim? detaylar...
Eğitim içeriği nasıl oluşturulur? Eğitim içeriği nasıl oluşturulur? - Eğitim içeriği nasıl oluşturulur? detaylar...
Müşterimin ihtiyacını nasıl analiz edebilirim? Müşterimin ihtiyacını nasıl analiz edebilirim? - Müşterimin ihtiyacını nasıl analiz edebilirim? detaylar...
Satış görüşmesi için doğru hazırlığı nasıl yapabilirim? Satış görüşmesi için doğru hazırlığı nasıl yapabilirim? - Satış görüşmesi için doğru hazırlığı nasıl yapabilirim? detaylar...
Nasıl Daha etkili dinleyebilirim? Nasıl Daha etkili dinleyebilirim? - Nasıl Daha etkili dinleyebilirim? detaylar...
Müşterilerim ile güven ve samimiyet temeline oturmuş bir satış sürecini nasıl inşa edebilirim? Müşterilerim ile güven ve samimiyet temeline oturmuş bir satış sürecini nasıl inşa edebilirim? - Müşterilerim ile güven ve samimiyet temeline oturmuş bir satış sürecini nasıl inşa edebilirim? detaylar...
İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? - İnsan doğasındaki temel motivasyonların satışa etkisi nedir? detaylar...
Sahnede olması gereken doğru duruş nedir? Sahnede olması gereken doğru duruş nedir? - Sahnede olması gereken doğru duruş nedir? detaylar...
Nasıl daha fazla soru sorabilirim? Nasıl daha fazla soru sorabilirim? - Nasıl daha fazla soru sorabilirim? detaylar...
Tamamlayıcı ürün, çapraz ürün, kanca ürün ne demektir? Nasıl satılır? Tamamlayıcı ürün, çapraz ürün, kanca ürün ne demektir? Nasıl satılır? - Tamamlayıcı ürün, çapraz ürün, kanca ürün ne demektir? Nasıl satılır? detaylar...
Müşteri adayı ile nasıl ilişki başlatabilirim? Müşteri adayı ile nasıl ilişki başlatabilirim? - Müşteri adayı ile nasıl ilişki başlatabilirim? detaylar...
Eğitim verirken ya da sunum yaparken sahneyi (alanı) nasıl kullanmalıyım? Eğitim verirken ya da sunum yaparken sahneyi (alanı) nasıl kullanmalıyım? - Eğitim verirken ya da sunum yaparken sahneyi (alanı) nasıl kullanmalıyım? detaylar...
Eğitim verirken göz temasını nasıl ayarlamalıyım? Eğitim verirken göz temasını nasıl ayarlamalıyım? - Eğitim verirken göz temasını nasıl ayarlamalıyım? detaylar...
Müşterimin ihtiyacını nasıl analiz edebilirim? Müşterimin ihtiyacını nasıl analiz edebilirim? - Müşterimin ihtiyacını nasıl analiz edebilirim? detaylar...
Müşteriden müşteri yaratmanın kısa yolu nedir? Müşteriden müşteri yaratmanın kısa yolu nedir? - Müşteriden müşteri yaratmanın kısa yolu nedir? detaylar...
Nasıl daha fazla evet dedirtebilirim? Nasıl daha fazla evet dedirtebilirim? - Nasıl daha fazla evet dedirtebilirim? detaylar...
Aynı müşteriye ikinci kez evet dedirtmenin sırrı nedir? Aynı müşteriye ikinci kez evet dedirtmenin sırrı nedir? - Aynı müşteriye ikinci kez evet dedirtmenin sırrı nedir? detaylar...
Sahnede ya da sunum sırasında beden dilimi nasıl kullanmalıyım? Sahnede ya da sunum sırasında beden dilimi nasıl kullanmalıyım? - Sahnede ya da sunum sırasında beden dilimi nasıl kullanmalıyım? detaylar...
Nasıl daha fazla satış kapatabilirim? Nasıl daha fazla satış kapatabilirim? - Nasıl daha fazla satış kapatabilirim? detaylar...
Nasıl daha etkili dinleyebilirim? Nasıl daha etkili dinleyebilirim? - Nasıl daha etkili dinleyebilirim? detaylar...
Karlı ve sadık müşteri yaratmanın adımları nelerdir? Karlı ve sadık müşteri yaratmanın adımları nelerdir? - Karlı ve sadık müşteri yaratmanın adımları nelerdir? detaylar...
Sunum yaparken ya da eğitim verirken dikkat etmem gereken konuşma kuralları nelerdir? Sunum yaparken ya da eğitim verirken dikkat etmem gereken konuşma kuralları nelerdir? - Sunum yaparken ya da eğitim verirken dikkat etmem gereken konuşma kuralları nelerdir? detaylar...
Nasıl daha fazla soru sorabilirim? Nasıl daha fazla soru sorabilirim? - Nasıl daha fazla soru sorabilirim? detaylar...
Nasıl daha fazla randevu alabilirim? Nasıl daha fazla randevu alabilirim? - Nasıl daha fazla randevu alabilirim? detaylar...
Nasıl daha fazla evet dedirtebilirim? Nasıl daha fazla evet dedirtebilirim? - Nasıl daha fazla evet dedirtebilirim? detaylar...
Metin Hara Metin Hara - Dünyanın dört bir yanında aldığı eğitimlerle birçok enerji tekniğinin bilgisini modern tıp bilgisiyle sentezleyerek etkin bir tedavi ekolü benimseyen Metin Hara, sevginin ve d&.. detaylar...
Geveze Geveze - Geveze, 1970 yılında İstanbul'da doğdu. 1987 yılında İstanbul Üniversitesi’ni bitirdi. 1991 yılına kadar turizm sektöründe rehber olarak çalıştı. 1991 yılında başladı.. detaylar...
Kendimi daha etkin ve verimli hale nasıl getirebilirim? Kendimi daha etkin ve verimli hale nasıl getirebilirim? - Kendimi daha etkin ve verimli hale nasıl getirebilirim? detaylar...
Nasıl daha fazla satış görüşmesi yapabilirim? Nasıl daha fazla satış görüşmesi yapabilirim? - Nasıl daha fazla satış görüşmesi yapabilirim? detaylar...
Esra Akkaya Esra Akkaya - Eric Morris Oyuncu Koçluğu Uygulamaları ile “İletişimde Farkındalık” 1.Farkında Olduğumda:Farkında olduğumda... Fark edilirim, gördüğüm kadar görünür.. detaylar...
Emre Kınay Emre Kınay - Kurucusu olduğu Duru Tiyatro topluluğunda halen oyunlar sergilemekte ve dizi filmlerde oynamaktadır. Yer aldığı dizi projelerinden bazıları;Güneşin Kızları, Ulan İstanbul, Güneşi Beklerken.. detaylar...
Çiçek Dilligil Çiçek Dilligil - Kenter Tiyatrosunda oyunculuk ve müdür Yardımcılığı yaptı.Tiyatro Kare'de oyunculuk yaparken, TV dizileri, sunuculuk ve seslendirme sanatçılığına devam etti. Özel liseler.. detaylar...
Sunum yaparken ya da eğitim verirken ses tonumu nasıl etkin kullanabilirim? Sunum yaparken ya da eğitim verirken ses tonumu nasıl etkin kullanabilirim? - Sunum yaparken ya da eğitim verirken ses tonumu nasıl etkin kullanabilirim? detaylar...
3 Boyutlu Satış Becerileri Profesyonel 3 Boyutlu Satış Becerileri Profesyonel - Eğitimin Amacı :Satış süreçleri ve müşteri yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olmuş deneyimli satışçılar içindir. İş ve Özel yaşama dair bazı bazı bece.. detaylar...
Portföy Yönetimi Eğitimi Portföy Yönetimi Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Portföy yöneten satış ekipleri, portföylerini daha etkili segmente ederek doğru analiz etmeyi öğrenir. Daha etkili müşteri ziyaret ya da ar.. detaylar...
Temel Satış Becerileri Eğitimi Temel Satış Becerileri Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Satış danışmanları, müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmayı öğrenerek doğru sorular sorar ve müşterilerin ihtiyaç analizini .. detaylar...
Bankasurance  İçin Satış Eğitimleri Bankasurance İçin Satış Eğitimleri - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Banka kanalı ile satış yapan sigorta ve BES ekiplerinin şube kanalını ve kendi referanslarından oluşan direkt satış kanalını yönetebilmeleri için gereke.. detaylar...
Gişede Satış Becerileri Eğitimi Gişede Satış Becerileri Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Banka kanalı ile satış yapan sigorta ve BES ekiplerinin şube kanalını ve kendi referanslarından oluşan direkt satış kanalını yönetebilmeleri için gereke.. detaylar...
Telefonda Fark Yaratan Satış Becerileri Telefonda Fark Yaratan Satış Becerileri - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Bu eğitim ile çağrı merkezi çalışanları, telefonda satış yapmanın püf noktalarını öğrenir, telefonda satış sürecinin adımlarını ve her .. detaylar...
Müşteri İlişkileri ve Deneyimi Eğitimi Müşteri İlişkileri ve Deneyimi Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Hızla gelişen günümüz dünyasında müşteri ve satış temsilcileri, müşteriyi anlayarak, analiz ederek, doğru yaklaşım sergilemeyi öğ.. detaylar...
İkna ve Müzakere Eğitimleri İkna ve Müzakere Eğitimleri - Eğitimin Amacı : Bu eğitim, satış ekiplerinin, müşteri bağlılığını artırması, müşteride derinleşmek ve farklı müşteri profillerini yönetebilmek için geliştirilmiştir. m&uu.. detaylar...
İç Eğitmen Tutundurma ve Motivasyon Programları İç Eğitmen Tutundurma ve Motivasyon Programları - Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Eğitim Katılımcı Sayısı : 10 Kişi Eğitim Süresi : 3+1 Gün Eğitim Başlıkları detaylar...
3 Boyutlu Satış Becerileri Fonksiyonel 3 Boyutlu Satış Becerileri Fonksiyonel - Eğitimin Amacı :Satış süreçleri ve müşteri yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olmuş deneyimli satışçılar içindir. İş ve Özel yaşama dair bazı bazı bece.. detaylar...
Eğiticinin Eğitimi Eğiticinin Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Şirket bünyesinde eğitim veren iç eğitimciler, katılımcı ve öğrenme odaklı eğitimler tasarlamayı ve tasarım aşamalarında dikkat edilmesi gerekenler.. detaylar...
3 Boyutlu Satış Becerileri Temel 3 Boyutlu Satış Becerileri Temel - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Satış ekipleri, geçmişten bu güne satış ve müşteri davranışlarında ki değişimleri öğrenerek satış için yeni bakış açısı geliştir.. detaylar...
Satışçılar stresle nasıl başa çıkar? Satışçılar stresle nasıl başa çıkar? - Satışçılar stresle nasıl başa çıkar? detaylar...
Direkt Satış Ekipleri İçin Eğitimler Direkt Satış Ekipleri İçin Eğitimler - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Direkt Satış ya da doğrudan satış kanalı, genellikle sahada çat-kapı veya randevulu olarak yeni müşteri arayan, bazen de mevcut müşterilerde &ccedi.. detaylar...
Nasıl daha fazla satış kapatabilirim? Nasıl daha fazla satış kapatabilirim? - Nasıl daha fazla satış kapatabilirim? detaylar...
Eğitim verirken dikkat etmem gereken sahne becerileri nelerdir? Eğitim verirken dikkat etmem gereken sahne becerileri nelerdir? - Eğitim verirken dikkat etmem gereken sahne becerileri nelerdir? detaylar...
BES ve Sigortacılık İçin Satış Eğitimi BES ve Sigortacılık İçin Satış Eğitimi - Eğitimin Kazanımları / Faydaları :Banka kanalı ile satış yapan sigorta ve BES ekiplerinin şube kanalını ve kendi referanslarından oluşan direkt satış kanalını yönetebilmeleri için gereke.. detaylar...
Satış Eğitimleri Satış Eğitimleri - Bir pazar yerinde, bir mağazada, çat kapı müşteri ziyaretinde, bir ürün standında ya da bir çağrı merkezinde... Yerler, ürünler, satışçılar değişse de s.. detaylar...
Müşteri Yönetimi Çözümlerimiz Müşteri Yönetimi Çözümlerimiz - Günümüzde şirketler, hangi sektörde faaliyet gösteriyor olursa olsunlar sundukları ürün ya da hizmeti kullanan müşterileri ile uzun vadede sürdür&uu.. detaylar...
Satış hedeflerimi nasıl tutturabilirim? Satış hedeflerimi nasıl tutturabilirim? - Satış hedeflerimi nasıl tutturabilirim? detaylar...
İç Eğitmen Seçme Yetiştirme ve Geliştirme Süreç Tasarımı İç Eğitmen Seçme Yetiştirme ve Geliştirme Süreç Tasarımı - Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Eğitim Katılımcı Sayısı : 10 Kişi Eğitim Süresi : 3+1 Gün Eğitim Başlıkları detaylar...
NLP Satışta işe yarar mı? NLP Satışta işe yarar mı? - NLP Satışta işe yarar mı? detaylar...
Satışta rut belirlemesi ya da alan yönetimi nasıl yapılır? Satışta rut belirlemesi ya da alan yönetimi nasıl yapılır? - Satışta rut belirlemesi ya da alan yönetimi nasıl yapılır? detaylar...
Farklı insan tipleri için farklı öğrenme yöntemleri mi geçerlidir? Farklı insan tipleri için farklı öğrenme yöntemleri mi geçerlidir? - Farklı insan tipleri için farklı öğrenme yöntemleri mi geçerlidir? detaylar...
Nasıl daha fazla randevu alabilirim? Nasıl daha fazla randevu alabilirim? - Nasıl daha fazla randevu alabilirim? detaylar...
Satışta ajanda planlaması nasıl yapılır? Satışta ajanda planlaması nasıl yapılır? - Satışta ajanda planlaması nasıl yapılır? detaylar...
Nasıl daha fazla satış görüşmesi yapabilirim? Nasıl daha fazla satış görüşmesi yapabilirim? - Nasıl daha fazla satış görüşmesi yapabilirim? detaylar...
Farklı davranış profilleri satın alma kararını nasıl verir? Farklı davranış profilleri satın alma kararını nasıl verir? - Farklı davranış profilleri satın alma kararını nasıl verir? detaylar...
Yetişkinler Öğrenirken Hangi aşamalardan Geçer? Yetişkinler Öğrenirken Hangi aşamalardan Geçer? - Yetişkinler Öğrenirken Hangi aşamalardan Geçer? detaylar...
İnsanlar neden satın alır? İnsanlar neden satın alır? - İnsanlar neden satın alır? detaylar...
Beynin ve Zihnin Daha Etkin Kullanımının Yolları Nelerdir? Beynin ve Zihnin Daha Etkin Kullanımının Yolları Nelerdir? - Beynin ve Zihnin Daha Etkin Kullanımının Yolları Nelerdir? detaylar...
Satış sürecinde hedefler nasıl yönetilir? Satış sürecinde hedefler nasıl yönetilir? - Satış sürecinde hedefler nasıl yönetilir? detaylar...
Satış hedeflerimi nasıl tutturabilirim? Satış hedeflerimi nasıl tutturabilirim? - Satış hedeflerimi nasıl tutturabilirim? detaylar...
Satışta zamanı yönetmek mümkün müdür? Satışta zamanı yönetmek mümkün müdür? - Satışta zamanı yönetmek mümkün müdür? detaylar...
Satış yapmak mı, müşteriyi elde tutmak mı daha önemli? Satış yapmak mı, müşteriyi elde tutmak mı daha önemli? - Satış yapmak mı, müşteriyi elde tutmak mı daha önemli? detaylar...
Satışçı özgüvenine nasıl sahip olunur? Satışçı özgüvenine nasıl sahip olunur? - Satışçı özgüvenine nasıl sahip olunur? detaylar...
İnsan Beyni Nasıl Öğrenir? İnsan Beyni Nasıl Öğrenir? - İnsan Beyni Nasıl Öğrenir? detaylar...
Portföy yönetmenin temel esasları nelerdir? Portföy yönetmenin temel esasları nelerdir? - Portföy yönetmenin temel esasları nelerdir? detaylar...
Satış sürecinde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Satış sürecinde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? - Satış sürecinde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? detaylar...
Tecrübeli satışçılar nasıl daha çok satar? Tecrübeli satışçılar nasıl daha çok satar? - Tecrübeli satışçılar nasıl daha çok satar? detaylar...
Başarılı Bir İç Eğitmen Olmak İçin Nasıl Bir Yol İzlemem Gerekiyor? Başarılı Bir İç Eğitmen Olmak İçin Nasıl Bir Yol İzlemem Gerekiyor? - Başarılı Bir İç Eğitmen Olmak İçin Nasıl Bir Yol İzlemem Gerekiyor? detaylar...
Nasıl sürekli karlı bir portföye sahip olunur? Nasıl sürekli karlı bir portföye sahip olunur? - Nasıl sürekli karlı bir portföye sahip olunur? detaylar...
İleri satış teknikleri ya da ileri satış becerileri ne demek? İleri satış teknikleri ya da ileri satış becerileri ne demek? - İleri satış teknikleri ya da ileri satış becerileri ne demek? detaylar...
Satışçı olunur mu, Satışçı doğulur mu? Satışçı olunur mu, Satışçı doğulur mu? - Satışçı olunur mu, Satışçı doğulur mu? detaylar...
İç Eğitmenlik Süreçleri Nelerden oluşuyor? İç Eğitmenlik Süreçleri Nelerden oluşuyor? - İç Eğitmenlik Süreçleri Nelerden oluşuyor? detaylar...
Ben satışçı mıyım pazarlamacı mı? Ben satışçı mıyım pazarlamacı mı? - Ben satışçı mıyım pazarlamacı mı? detaylar...
Neden İç Eğitmen Olmalıyım? Neden İç Eğitmen Olmalıyım? - Neden İç Eğitmen Olmalıyım? detaylar...
Satışçılar portföylerini nasıl yönetir? Satışçılar portföylerini nasıl yönetir? - Satışçılar portföylerini nasıl yönetir? detaylar...
Yeni başlayanlar için satışın adımları nelerdir? Yeni başlayanlar için satışın adımları nelerdir? - Yeni başlayanlar için satışın adımları nelerdir? detaylar...
Utku KAVCAR - Eğitmen/Danışman Utku KAVCAR - Eğitmen/Danışman - Ankara, 1970 doğumlu olan Utku KAVCAR, Tevfik Fikret Lisesi ve AÜ Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunudur. Profesyonel hayatına İstanbul’da .. detaylar...
Levent Tülek Levent Tülek - Levent Tülek, 28 Ağustos 1964 yılında İstanbul'da doğdu. Fenerbahçe Lisesi'nde okudu. İstanbul Üniversitesi Sosyal Antropoloji Bölümü, Mimar Sinan Üniver.. detaylar...
Halil Bedir - Kurucu Halil Bedir - Kurucu - 1979 Ankara doğumlu olan Halil Bedir, Afyon Kocatepe Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur. İş yaşamına İzmir’de, çeşitli sektörlerde satış pozisyonlarında &cce.. detaylar...
Bilgen Baytekin Aşar - Eureko Sigorta, İK Yöneticisi Bilgen Baytekin Aşar - Eureko Sigorta, İK Yöneticisi - Ohbe danışmanlık ile iki farklı birimimiz için çalıştık. Ohbe en temel farkını, ihtiyacımızı paylaştıktan sonra, ilgili birimlerle saha çalışması yaparak ortaya koyuyor. Detaylı biçimde ihtiyacı sah.. detaylar...
Reyhan Stark Alexandr - İK Grup Müdürü, DenizBank AG Reyhan Stark Alexandr - İK Grup Müdürü, DenizBank AG - Halil'i Denizakademiden tanıyorum. Başarılı bir ekibin ateşli bir parçasıydı. Sevecen ve yardımsever tavırları ile, iş bitiriciliği ve iş & hayat tecrübesiyle çok başarılı ve etkili sonuçları olan e.. detaylar...
Kader Sural - İK Yönetmeni, Multinet Kader Sural - İK Yönetmeni, Multinet - 2014 yılından bu yana Ohbe Danışmanlık ile çalışıyoruz. Birlikte çalışmaya başladığımız süreçten itibaren, eğitimlerde doğru adımları atmamız konusunda bizlere destek verdiler. Multinet Ailesi olara.. detaylar...
Selen Demiroluk - İK Müdürü, Koçtaş Selen Demiroluk - İK Müdürü, Koçtaş - OHBE Danışmanlık ile 2015 yılı başlarında bizler için çok önemli bir Satış Projesiyle tanıştık. Projede birlikte çalışacağımız firmaya karar verirken; öncelikle danışmanların projemizin ana odakları.. detaylar...
Ohbe Yaklaşımı Ohbe Yaklaşımı - OHBE Danışmanlık olarak, odak alanımıza bilginin hayata geçme anını koyarız. Hem birlikte çalıştığımız kurumları, hem de katılımcılarımızı “oh be!” dedikleri bir deneyimle .. detaylar...
İş Modelimiz İş Modelimiz - 1.Yaklaşım: "Hayallerinize inanın, çünkü hayaller gerçeklerin ön gösterimidir" Bize göre bir şeyi yapabilmenin ilk adımı istemek ikinci adımı başlama.. detaylar...
Canan Metin - Direkt Satış Müdürü, Yeditepe Faktoring Canan Metin - Direkt Satış Müdürü, Yeditepe Faktoring - Adı üstünde oHBe! Yeditepe Ailesi olarak en çok içselleştirdiğimiz ve en önem verdiğimiz şey insan yetiştirmek. Ve bu yolda yürürken ilk günden itibaren d.. detaylar...
Ohbe Diyen Firmalarımız Ohbe Diyen Firmalarımız - detaylar...
Ohbe Diyenler Ohbe Diyenler - detaylar...
Konuşmacılarımız Konuşmacılarımız - detaylar...
Ohbe Diyenler Ohbe Diyenler - detaylar...
Eğitimlerimiz Eğitimlerimiz - detaylar...
Ohbe Blog Ohbe Blog - Hoş geldiniz Sevgili Konuğumuz, Şu anda bu yazıyı okursanız, ben, gecenin -çok da ilerlememiş ancak- geç saatlerinde, bilgisayarımın başında işle ilgili bir şeyler yaparken, fonda &quo.. detaylar...
Ohbe Ekip Ohbe Ekip - detaylar...
Ohbe Kurumsal Ohbe Kurumsal - detaylar...
Zaman, Hayallere Sımsıkı Sarılma Zamanı... Zaman, Hayallere Sımsıkı Sarılma Zamanı... - Saniyeler - saniye yazana kadar bile- geçiyor, dakikalar geçiyor, saatler, günler, aylar, yıllar geçiyor ve bir ömür böyle yaşanıp gidiyor. Hızla akan bu s&u.. detaylar...
İlk Satış Zaferim ile Satışta Kişisel Verimlilik Artışının Ne İlgisi Var? İlk Satış Zaferim ile Satışta Kişisel Verimlilik Artışının Ne İlgisi Var? - New Kids On The Block Grubu ile Satışta Kişisel Verimlilik Artışının Ne İlgisi Var? (okuma süresi 4. Dk) Satışa başladığım ilk yıllarda herkes gibi benim de ne Brian Tracy’den ne Jeffrey .. detaylar...
Yaşamak Bayramdır Yaşamak Bayramdır - Kelimelere yüklediğimiz anlamlar, her kelimeyi herbirimiz için farklı kılıyor. Milli veya dini bakımdan önemi olan günlere bayram dediğimiz gibi, sevinç,neşe,mutluluk ve.. detaylar...
Tatil Dönüşü İşe ve Hayata Adapte Olmak İçin İpuçları Tatil Dönüşü İşe ve Hayata Adapte Olmak İçin İpuçları - Uzun sayılabilecek bir ara sonrası yarım bıraktığınız bir şeye başlamak her zaman zor olmuştur. Günlerdir alıştığınız, konforlu bulduğunuz tatil düzeninden, size rutin ya da aşırı stresli .. detaylar...
2013’e başlarken: Bir ‘farkındalıksızlık’tır gidiyor… 2013’e başlarken: Bir ‘farkındalıksızlık’tır gidiyor… - (okuma süresi: 2dk.) 2013'ün ilk günlerinde, biraz da astrolojiye olan merakımdan dolayı, 2013 nasıl bir yıl olacak diye bir sürü yazıyı okumaya başladım. Her birinin bi.. detaylar...