Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Satış ekipleri, geçmişten bu güne satış ve müşteri davranışlarında ki değişimleri öğrenerek satış için yeni bakış açısı geliştirmeleri gerektiğini anlar. Satış sürecinde ilk temastan satış kapamaya kadar geçen süreci daha etkili nasıl yönetebileceklerini öğrenir. Etkin itiraz karşılama ve satış kapama yöntemlerini öğrenerek uygulayabilir.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
Eğitim Başlıkları
- Satış Kavramları Üzerine Sorular ile Açılış
- Sürdürülebilir Satış Modelimizi Tasarlamak: Kurumun satış kültürüne ve Satış Temsilcisinin iş yapma modeline göre güçlendirilmesi gereken adımların belirlenmesi.
- G – S – S Temeli : İletişim / İlişki / İkna / Müzakere ve Görüşmeye Liderlik etmek İçin Kurulması Gereken Temel
- Farklı Davranış Modellerine Göre Satış
- Satışın Ana Akış Adımları
- Potansiyel Müşteri Tespiti
- Önce Randevuyu (ön Görüşmeyi) Satma
- Satışa Hazırlık: Zihinsel – Fiziksel – Bilimsel Hazırlık
- Müşteri ile İlişki Başlatma
- Derinleşme ve İhtiyaç Analizi
- Faydanın Algoritmik Sunumu
- İtiraz ve İkna Sinyallerinin Cevaplanması
- Müzakere Stratejileri ve Satışı Kapatmak
- Aynı Müşteriye İkinci Kez Satmak: Çapraz Satış ve Üst Satış Soruları
- Müşteriden Müşteri Üretmek: Referans ve Diğer Yeni Müşteri Kazanım Yöntemleri
- Masada Bir Günüm, Bir Haftam ve Bir Ayım Nasıl Geçecek - Hareket Listesi
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al