Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Satış danışmanları, müşterilerle sürdürülebilir ilişki kurmayı öğrenerek doğru sorular sorar ve müşterilerin ihtiyaç analizini yapar. Bu analizler sonucunda etkili teklif sunumuyla görüşmeyi satış ile sonuçlandırır. Satış sürecinde gelebilecek itirazlar olabileceğini bilir ve bu itirazları nasıl yöneteceğinin sentezini yapar.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2 Gün
Eğitim Başlıkları
- Kavramsal çerçeve
- Satış Danışmanı Yetkinlikleri
- Yapılandırılmış Satış Süreci
- Ön Yargılar
- Satış Adımları
- Hazırlık, İlk İzlenim, Soru Sorma ve Dinleme
- Faydanın Sunumu
- İtiraz Karşılama
- Satış Kapama
- İp uçları
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al