Eğitimin Amacı : Satış süreçleri ve müşteri yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olmuş deneyimli satışçılar içindir. İş ve Özel yaşama dair bazı bazı becerilerin ölçümlenmesi ve geliştirilmesiyle; daha kıdemli satış uzmanları ya da daha fazla sorumluluk alabilecek satış yöneticilerine doğru evrilmeyi amaçlayan bir programdır.
Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Kendi iş ve özel yaşam ajandasını yönetebilen, şirketin işleyişini ve bütünü anlayabilen, yönetim basamaklarında ilerlemek isteyen satışçıların, gelişmesi gereken bazı yetkinliklerine odaklanan bu program;
Katılımcıların; zaman, hedef, ajanda yönetiminde ustalaşmasını, müşteri yönetiminde pozitif müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmasını, ekip arkadaşlarının taktir , teşekkür mekanizmalarını kullanarak geri bildirim verebilmeyi ve kendi kendine koçluk yapabilmek için gerekli adımları öğreneceklerdir.
Ayrıca katılımcılar temel seviyede yönetim için gerekli bazı beceri ve yetkinlikler ile ilgili ip uçlarını öğrenip uygulamaya başlayabileceklerdir.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2-4 Gün
Eğitim Başlıkları
- Satışçılar için Portföy Yönetim İlkeleri
- Satışçılar için Hedef, Zaman ve Ajanda Yönetimi
- Satışçılar için iş ve Özel Yaşamda Enerji ve Kaynak Yönetimi
- Şikayet Yönetimi Süreçleri
- Müşteri Deneyimine Pozitif Katkı yapabilmek
- Satışçılar için Farklı Müşteri Tiplerinin Yönetimi
- Kendi Kendinin Satış Koçu Olmak
- Temel Yönetim Becerileri için İlk Adımlar
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al