Eğitimin Amacı : Satış süreçleri ve müşteri yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olmuş deneyimli satışçılar içindir. İş ve Özel yaşama dair bazı bazı becerilerin ölçümlenmesi ve geliştirilmesiyle; daha kıdemli satış uzmanları ya da daha fazla sorumluluk alabilecek satış yöneticilerine doğru evrilmeyi amaçlayan bir programdır.
Eğitimin Kazanımları / Faydaları : Kendi iş ve özel yaşam ajandasını yönetebilen, şirketin işleyişini ve bütünü anlayabilen, yönetim basamaklarında ilerlemek isteyen satışçıların, gelişmesi gereken bazı yetkinliklerine odaklanan bu program;
Katılımcıların; zaman, hedef, ajanda yönetiminde ustalaşmasını, müşteri yönetiminde pozitif müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmasını, ekip arkadaşlarının taktir, teşekkür mekanizmalarını kullanarak geri bildirim verebilmeyi ve kendi kendine koçluk yapabilmek için gerekli adımları öğreneceklerdir.
Ayrıca katılımcılar temel seviyede yönetim için gerekli bazı beceri ve yetkinlikler ile ilgili ip uçlarını öğrenip uygulamaya başlayabileceklerdir.
Eğitim Katılımcı Sayısı : 12 Kişi
Eğitim Süresi : 2-4 Gün
Eğitim Başlıkları
-
Satış Kavramlarında Hizalanma Modülü
- Satış Kavramları Üzerine Sorular ile Açılış
- Öğrenmeyi Öğrenmek – Bir Satışçı Olarak Anlattıklarınızı Kalıcı Kılmanın Sırrı
- Satışın ve Satışçının Tarihsel Evrimi Dünü – Bugünü – Geleceği
- Etik Satış – (İşleri Doğru Yapmak , Doğru İşleri Yapmak)
- Avcı Satışçı, Çiftçi Satışçı, Blockchain Satışçı
- Farklı Satışçı Tipleri Gelişmesi Gereken ve Güçlü Özellikleri
-
Müşteri Yönetimi Modülü
- Sadakati ve Karlılığı Yüksek Bir Portföy İnşa Etmenin 4 Aşaması
- Müşterinin Satın Alma Alışkanlıkları Döngüsüne Dahil Olmak
- Masanın Diğer Tarafı Oyunu: Müşteri Talep ve İsteklerini Anlamak
- Neden Yapıyoruz Oyunu: Müşteri Taleplerini Olumlu Bir Müşteri Deneyimine Çevirmek İçin Küçük Bir Anahtar
- Farklı Davranış Modellerinin İncelenmesi
- Farklı Müşteri Tipleri, İletişim ve İkna İpuçları
- Müşteri Algı Basamaklarında Zirveye Tırmanmak
-
PRO Satış Modülü
- Yeni Müşteri Kazanımı ve Müşteriden Müşteri Üretme Stratejileri
- Satınalma Kararında Psikolojik Faktörler
- Rekabeti Kendi Lehine Çevirmek: Satışta İhtiyaç Yaratma Döngüsü
- Fayda Matrisi Sunabilmek: Ürün ya da Hizmetin Ekonomik, Zaman, Konfor ve Prestij Faydaları Üzerine Sunum
- Kanca Soru Uygulaması ile Merak Uyandırmak
- Satışın Akışı Oyunu – İşin Tanımına ve Kurumun Stratejilerine Göre Ana Satış Aşamalarının Tespiti
-
Satış Vizyonu ve Motivasyonu Modülü
- İş Yaşamında Proaktif Tutum ve Etki Alanını Genişletmek
- Satışçı Vizyonu Performans İlişkisi
- Umut-Özgüven-Başarı Döngüsü
- Fark Yaratan Performans
Bu Eğitimle İlgili Hemen Bilgi Al